пт. 26 травня 2017, 14:24
Головне меню
Останнє на форумі
Email адміну
Ваш email:
Тема:
Повідомлення:
Кількість очей у людини?
Телеканали online

Населені пункти

Радіостанції online

Телеканали та радіостанції

Холдинг «Вести Украина» продав свій львівський цифровий телеканал власнику каналу «Правда тут»

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Холдинг «Вести Украина» продав ТОВ «Мультиплексресурс», що володіє ліцензією на місцеве цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 у Львові з логотипом «Захід новини». Новим власником компанії з цифровою ліцензією стало львівське ТОВ «Правдатут Львів медіа», а кінцевим бенефіціаром – власник телеканалу «Правда тут» Іван Гришин.

Дані про нового власника містяться в єдиному державному реєстрі.

Раніше власником ТОВ «Мультиплексресурс» було ТОВ «Мультімедіа інвест груп» - компанія зі структури холдингу «Вести Украина», який у минулому мав назву «Мультимедіа інвест груп». А кінцевим бенефіціаром за документами був зазначений Ілля Гаєвой з Донецької області.

Розмір статутного фонду, яким володіє новий власник, становить 120 тис. грн.

Крім власника компанія змінила адресу та директора. З 2 лютого нею керує Марія Гричко. Також відтепер компанія зареєстрована за адресою вул. Смаль-Стоцького, 1, офіс 410 у Львові (раніше вона була зареєстрована в Києві).

Новий кінцевий бенефіціар львівського цифрового телеканалу Іван Гришин – підприємець, громадський діяч і політик з міста Вишневого Київської області. У 2015 році він очолив Києво-Святошинський районний осередок партії «Нові обличчя», головою якої є мер Ірпеня Володимир Карплюк, і балотувався за списком цієї партії до Київської обласної ради.

Також пан Гришин є директором і власником телеканалу «Правда тут» (ТОВ «Інформаційне агентство "Правдатут"»), який почав мовити у 2014 році в кабельних мережах передмість Києва – Вишневого, Боярки та Софіївської Борщагівки. Восени 2015 року телеканал отримав супутникову ліцензію, після чого почав розширювати свою присутність у кабельних мережах по всій Україні. У листопаді 2016 року телеканал «Правда тут» потрапив до локального київського мультиплексу компанії «Ера продакшн», отримавши право мовити в цифровому ефірі Києва на 41 ТВК.

Зазначимо, що в холдингу «Вести Украина» залишилася у власності ще одна компанія з цифровою ліцензією – ТОВ «Медіамережі», що володіє ліцензією на місцеве цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 у Києві з логотипом «Всі новини». За даними з реєстру, власником 99,9% цієї київської компанії зі статутним фондом 147 тис. грн. залишається ТОВ «Мультімедіа інвест груп» (рештою 0,01% володіє Олена Анісімова з Херсона), кінцевим бенефіціаром – Ілля Гаєвой, а керівником – Андрій Канівець.

Нагадаємо, ТОВ «Мультиплексресурс» - новостворений мовник (логотип - «Захід новини»), який виграв місце в мультиплексі МХ-5 у Львові на повторному цифровому конкурсі у вересні 2012 року. Тоді ж місце в МХ-5 у Києві з логотипом «Всі новини» отримало ТОВ «Медіамережі». Через рік, у жовтні 2013 року, власником обох телекомпаній став холдинг «Мультимедіа інвест груп», власником якого себе називав Ігор Гужва. Ігор Гужва пояснив, що придбав компанії для розширення мережі покриття майбутнього телеканалу холдингу «Вести TV» (перед тим він придбав ще й супутниковий телеканал UBR, на базі якого планував створювати «Вести TV»).

Але плани із запуску телеканалу «Вести TV» так і не було реалізовано. Усі три телеканали холдингу «Мультимедіа інвест груп», який з 2015 року позиціонує себе як медіахолдинг «Вести Украина», продовжували мовити з попередніми логотипами і програмними концепціями.

ТОВ «Мультиплексресурс» за цей час отримало два попередження Нацради у листопаді 2014 року та в лютому 2015 року за відхилення від програмної концепції (Нацрада виявила, що програмне наповнення каналу складалося переважно з повторів, за винятком програми «Новини»). У лютому 2015 року представниця ТОВ «Мультиплексресурс» у Нацраді підтвердила, що компанію виставлено на продаж.

Перед новим 2017 роком стало відомо, що холдинг «Вести Украина» закриває телеканал UBR через економічну ситуацію в Україні, «упередженість до ліцензійних активів холдингу» та «необгрунтовані претензії Нацради». 12 січня Нацрада анулювала ліцензію на супутникове мовлення телеканалу UBR (ТОВ «ЄС продакшен груп») за заявою самого ліцензіата.

За неофіційними даними власником медіахолдингу «Вести Украина» є колишній міністр доходів і зборів Олександр Клименко. Але за документами він не є ані власником, ані кінцевим бенефіціаром.

«Детектор медіа»

2006-2017
Різні новини
Форма входу

Друзі та партнери
Наш хостинг
Ми на 

приєднуйтесь