Радіо «Вести» придбало в Андрія Карпія чотири радіокомпанії з мережею на 27 міст

Перегляди: 1913
Додано: 2014-10-31 14:59:54 (E.v.g.)
Оновлено: 2018-12-17 19:58:03 (E.v.g.)

 

 

Чотири радіокомпанії, у тому числі ТРК «Онікс», що раніше належали Андрію Карпію («Перша українська радіогрупа») та мовили на 27 частотах у різних регіонах України під позивними «Перець ФМ», DJ FM і Best FM, змінили власників і відтепер належать ТОВ «Медіа інвест плюс». Дві компанії, що володіють 24 частотами, вже подали заяви до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення про переоформлення ліцензій та хочуть змінити позивні і програмні концепції на концепцію радіо «Вести».

ТОВ «Медіа інвест плюс» - нещодавно створена компанія, зареєстрована 16 вересня цього року, розмір статутного фонду - 2 тис. гривень. Розташована в Києві за адресою: вул. Саперне Поле, 9-А. Її власниками є Александрова Тетяна Віталіївна - 1%, та кіпрська компанія Nederman Limited («Недермен Лімітед») з міста Нікосія - 99%. Керівником є Тетяна Александрова.

Таким чином, кінцевий власник радіомережі, яка хоче влитися до мережі радіо «Вести», ховається на Кіпрі, як і кінцевий власник газети «Вести» (кіпрська компанія IG Media Ltd - «АйДжи Медіа Лтд» - з міста Нікосія).

Радіокомпанії Андрія Карпія, що перейшли у власність ТОВ «Медіа інвест плюс»

Назва компанії

Старі власники

Нові власники

Керівник

Старий позивний

Кількість частот

ТОВ «Телерадіокомпанія "Онікс"»

Карпій Андрій Станіславович,

Карпій Єлизавета Петрівна,

Яковенко Анатолій Дмитрович,

Яковенко Лідія Сільвестрівна

ТОВ «Медіа інвест плюс»

Кугут Дмитро Григорович (з 30.09.2014)

«Перець ФМ» і DJ FM

23 частоти в 15 областях України

ТОВ «Телерадіокомпанія "Стильне радіо"»

ТОВ «ТРК "Нота"

Карпій Андрій Станіславович

ТОВ «Медіа інвест плюс» - 50%

ТОВ «Телерадіокомпанія "Нота"» - 50%

Кугут Дмитро Григорович (з 30.09.2014)

DJ FM

1 частота в Мелітополі

ТОВ «Телерадіокомпанія "Нота"»

Карпій Єлізавета Петрівна

ТОВ «Медіа інвест плюс»

Кугут Дмитро Григорович (з 30.09.2014)

Best FM

2 частоти в Харкові та Донецьку

ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Комра"»

ТОВ «Телерадіокомпанія "Нота"»

ТОВ «Телерадіокомпанія "Нота"»

Карпій Андрій Станіславович (з 06.04.2013)

Best FM

1 частота в Маріуполі

 

При цьому заяви про переоформлення ліцензій до Нацради подали дві компанії - ТРК «Онікс» та «Стильне радіо». Обидві вони хочуть змінити позивні на «Вести» і програмну концепцію під інформаційно-розважальний формат.

Також компанії хочуть змінити склад редакційної ради, до якої відтепер входять Дмитро Кугут(директор), Іван Безносенко (юрист холдингу «Мультимедіа інвест груп»), Тетяна Александрова (керівник ТОВ «Медіа інвест плюс») та Олена Водолажко юрист холдингу «Мультимедіа інвест груп»).

Заяви про переоформлення ліцензій ТРК «Онікс» і «Стильне радіо» подали 4 вересня, але тоді в них ішлося лише про зміну позивних і програмних концепцій. 9 жовтня Нацрада зняла з розгляду питання переоформлення ліцензій обох компаній, які попросили відкласти їхнє переоформлення, оскільки планували доповнити свої заяви.

Тоді «Телекритика» звернулася по коментар до керівника холдингу «Мультимедіа інвест груп», до складу якого входить радіо «Вести», Ігоря Гужви. Він підтвердив наміри радіо «Вести» розширитися до загальнонаціональної мережі. Однак усі запитання щодо змін у компаніях «Онікс» та «Стильне радіо» та можливої їх купівлі скерував до Андрія Карпія, на той момент власника радіокомпаній. Зв'язатися з паном Карпієм на той момент не вдалося.

Нині Андрій Карпій, який перебуває за кордоном, заявив «Телекритиці»: «Я не продавав ці компанії». Він попросив телефонувати йому після 6 листопада і тоді, можливо, надасть коментарі.

30 жовтня Нацрада знову зняла з розгляду питання переоформлення ліцензій ТРК «Онікс» і «Стильне радіо». Як пояснили члени Нацради, відтермінувати переоформлення їх знову попросили представники компаній.

Змін до ліцензій ТРК «Нота» і ТРВК «Комра» Нацрада поки не розглядала. Як відомо, радіо «Вести» вже мовить у Києві, Харкові та Дніпропетровську на базі ліцензій ТОВ «Телерадіокомпанія "Дивосвіт"», ТОВ «Телерадіовидавнича компанія "Мастер"» і ТОВ «Телерадіокомпанія "Світ"». Законодавство забороняє на різних частотах в одному місті мовити з однаковим позивним, тому ТРК «Нота» не зможе стати радіо «Вести» в Харкові, доки там із цим позивним мовить ТРВК «Мастер».

«Телекритика» намагатиметься отримати коментарі Ігоря Гужви та Андрія Карпія щодо угоди про продаж компаній і запуску радіо «Вести» на їхніх частотах.

Нагадаємо, влітку 2013 року стало відомо, що компанія «Мультимедіа-інвест груп» Ігоря Гужвиготується до купівлі активів на ринку радіо. У вересні 2013-го «Мультимедіа-інвест груп»викупила в медіа холдингу UMH group (УМХ) три компанії (ТРК «Дивосвіт», ТРВК «Мастер» і ТРК «Світ»), що володіють чотирма частотами: у Києві, Харкові, Дніпропетровську і в Севастополі. На цих частотах мовило «Радіо 24» - проект ТРК «Люкс», який у деяких містах розвивався в партнерстві з УМХ.

28 лютого «Радіо 24» було вимкнено з ефіру на чотирьох частотах, і розпочалося тестове мовлення радіо «Вести». 18 березня радіо «Вести» почало цілодобове мовлення в чотирьох містах - Києві, Харкові, Дніпропетровську і Севастополі. Через тиждень радіо «Вести» в окупованому Росією Севастополі було вимкнено.

17 липня Нацрада скасувала (визнала таким, що не відбувся) конкурс на 28 радіочастот, оголошений попереднім складом Нацради, на який найбільше заявок подали Національна радіокомпанія України і радіо «Вести». У Нацраді заявили, що конкурс був несправедливим і в ньому вбачалися ознаки монополізації: під час прийому заявок неофіційно відхилялися компанії, які не були потрібні, а приймалися заявки від компаній, які наближені до колишнього керівництва держави, і від НРКУ.

Ще рік тому, до запуску радіо «Вести», Ігор Гужва заявив, що майбутня радіостанція має намір охопити своїм мовленням усі регіони України.

17 липня Нацрада оголосила попередження трьом радіокомпаніям з мережі «Вести» (ТРК «Дивосвіт», ТРВК «Мастер» і ТРК «Світ») за запуск без внесення відповідних змін до ліцензії. При цьому Нацрада так і не розглянула заяв компаній про переоформлення ліцензій, тож за документами ці радіокомпанії не є радіо «Вести».

24 липня Нацрада оголосила ще одне попередження київській компанії з мережі «Вести» (ТОВ «ТРК "Дивосвіт"») за пряму мову терористів та вислови ведучого про українську мову як «бандерівську» та мову «карателів». Голова Нацради Юрій Артеменко доручив апарату Нацради проводити постійний моніторинг ефіру радіо «Вести» та щодня доповідати про виявлені порушення. За словами пана Артеменка, Нацрада за результатами моніторингу вирішуватиме, як далі чинити з радіо «Вести» - чи оголошувати ще якісь санкції, чи звертатися до суду з позовом про анулювання ліцензії.

Як відомо, до складу медіахолдингу «Мультимедіа інвест груп» входять газета «Вести», журнал «Вести. Репортер», радіо «Вести», супутниковий телеканал UBR і дві телекомпанії, що мають місця в регіональному цифровому мультиплексі у Києві та Львові (ТОВ «Медіамережі» і ТОВ «Мультиплексресурс»). Ігор Гужва називає себе власником цих медіа, спростовуючи причетність до них представників оточення Віктора Януковича та Віктора Медведчука. Він заявляє, що розвиває медіа на залучені кошти, але імен кредиторів не називає.

«Телекритика»

 



Наші друзі та партнери:


<<
Ефірне телебачення та радіомовлення в Україні 2006-2024
>>