"Гала-Радіо" відсудило в України $ 9 мільйонів

Перегляди: 2289
Додано: 2011-03-29 16:20:53 (E.v.g.)
Оновлено: 2018-12-28 20:39:44 (admin)

Міжнародний центр з вирішення інвестиційних спорів (ICSID) ухвалив рішення за позовом громадянина США, власника радіостанції "Гала-Радіо" Джозефа Леміра проти України.

Відповідно до рішення трибуналу України має виплатити Леміру 8 млн 717 тис. 850 дол основного штрафу і 750 тис. долв як компенсацію витрат позивача на ведення справи.


Радіостанція Леміра посідала 1-2 місця в рейтингу найбільш популярних FM-радіостанцій Києва. Проте він зіткнувся з незаконною, як йому здавалося, протидією безлічі державних органів при виділенні частот в області радіомовлення і веденні звичайної господарської діяльності. У вересні 2006 року він звернувся в ICSID.

За шість років "Гала-Радіо" близько 200 разів брало участь у конкурсах на отримання частот, оголошених Національною радою з телебачення і радіомовлення. При цьому за весь період "Гала Радіо" вдалося отримати лише одну ліцензію. У той же час основні конкуренти отримали кожен від 38 до 56 ліцензій.


Допитавши десятки свідків і вивчивши сотні документів, трибунал у двох своїх рішеннях - попередньому, винесеному 14 січня 2010, і остаточному (107 стор) - зафіксував таке: "Україна діяла з кричущою неповагою, порушуючи діючі правила проведення конкурсів", (щодо отримання ліцензій на радіомовлення. - ред.). Зокрема, суд встановив, що лише президент України двічі втручався в роботу Нацради з телебачення і радіомовлення, спрямовуючи на його адресу доручення видати ліцензію радіостанції, що належить його політичному союзнику депутату Деркачу.

Що стосується витрат, які сторони заявили до відшкодування на випадок перемоги, то Лемір витратив на юридичних консультантів 1 млн 042 тис. 950 дол, а Україна витратила у 4,2 рази більше - 4,37 млн ​​дол (у тому числі 3 млн 042 тис. 206 дол на міжнародних консультантів і 1 млн 330 тис. 038 дол на українських).

gazeta.ua/articles/business/376835



Наші друзі та партнери:


<<
Ефірне телебачення та радіомовлення в Україні 2006-2024
>>